close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ורשה עם ילדים

מערכת שורשכ סיוון, תשעח03/06/2018

אם כבר טיול בפולין עם ילדים, כדאי לשקול טיסות אל על לורשה אשר מותאמות גם למשפחות עם קטנטנים!

תגיות:
ורשה, בירת פולין, היא אחת הערים הפעילות ביותר בפולין. כמובן שיש לה היסטוריה עשירה ומפוארת, גם אם עצובה וטרגית בהקשר של העם היהודי. אך חשוב להבין כי ורשה אינה רק עיר היסטורית לחובבי העבר, היא תוססת ופעילה, עם מגוון אטרקציות לכל המשפחה, ומתאימה לטיול גם עם ילדים מכל הגילאים. חוויות לכל המשפחה מחכות לכם בעיר הזו, רק צריך לצלוח פנימה ולהתחיל להתרגש.

פארק לאזיינקי (Lazienki) – עשרות דונם של יופי
פארק זה הוא אחד הגדולים ביותר בפולין, והגדול ביותר בוורשה עצמה. הוא תוכנן במעה ה-17, ועל כן מציע עיצוב בסגנון עתיק בארוקי, עם מוזיאונים, אחוזות, מבנים מרתקים, וירוק וטבע מכל עבר. זהו מקום מושלם לביקור עם ילדים, להלך לאורכו ורוחבו, לראות את החיות והצמחים, להירגע או לרוץ על המדשאות ובין הצמחים, ופשוט ליהנות.

המוזיאון להיסטוריה יהודית
בכל זאת קצת היסטוריה זה חשוב, במיוחד בהקשר של יהדות פולין. זהו מוזיאון היסטורי המציג את החיים היהודיים בפולין ובוורשה בפרט, החל מהיום-יום וההוואי של הקהילה ועד לטרגדיה שעברה יהדות פולין במלחמת העולם השנייה. מבחינה זו, ייתכן ואין זה מקום מתאים לילדים קטנים מאוד, אך בהחלט רלוונטי לבני נוער וילדים מבוגרים יותר. המוזיאון נמצא בסמיכות לאנדרטת מרד גטו וורשה, אשר גם היא יעד חובה כחלק מהטיול. ראוי גם לציין כי בימי שני הכניסה למוזיאון הינה בחינם.

מוזיאון המדע על שם קופרניקוס (Centrum Nauki Kopernik)
אם אתם חובבי מדע, וילדיכם אוהבים לחקור ולגלות דברים – זה המקום בשבילכם. מוזיאון קופרניקוס מציעה מגוון רחב של תצוגות והפעלות באנגלית ושפות אחרות. הוא מתאים לגילאים שונים, החל מקטנטנים ועד נוער ומבוגרים. עולם המדע נפרס למול עיניכם באופנים מרתקים, מאתגרים ואחרים לחלוטין. בהחלט שווה את הביקור.

גן החיות בוורשה (Warsaw Zoo)
היכונו לגן חיות עצום ממדים, עם מעל ל-5000 חיות שונות ומשונות, נדירות ומוכרות. זהו גן חיות זואולוגי-מדעי, והוא הוקם על מנת להעשיר את הידע והחשיפה של המקומיים והתיירים לעולם החי. מבחינה זו, זוהי האטרקציה המושלמת לילדים – עם עשרות פעילויות והפעלות לילדים, עם מידע לימודי מרתק על עולם החי, והיכולת לראות ולהרגיש את החיות באופן החי ביותר.

ואם כבר טיול בפולין עם ילדים, כדאי לשקול טיסות אל על לורשה אשר מותאמות גם למשפחות עם קטנטנים. וורשה הינה עיר מרתקת מבחינת אטרקציות לילדים, ולא נגענו אפילו בקצה המזלג מבחינת האפשרויות העומדות בפניכם. צאו וגלו את החוויות המרתקות שמחכות לכם בעיר מיוחדת זו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה